Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Βιβλίο για τη θεραπεία του καρκίνου από Rick Simpson

Για το βιβλίο του Rick Simpson, Μάιος 2014 όσον αφορά τον καρκίνο, γράφουν ασθενείς:
"Έχω δει προσωπικά λύκο στο 4o στάδιο και τον καρκίνο με διάφορους ανεγχείρητους όγκους, το δίνετε σε λιγότερο από δύο μήνες, θεραπεύεται, ακόμα εδώ και μετά από 3 χρόνια. οι ακατάσχετες διαταραχές  θα φύγουν. Ο Διαβήτης θεραπεύεται, η νόσος του Crohn και πολλές άλλες εντερικές ασθένειες θεραπεύονται. Η Hep C. ηπατική ανεπάρκεια, νεφρική ανεπάρκεια. Όλες οι διαταραχές του πόνου, συμπεριλαμβανομένων fibro και νευροπαθειών." Bristy
"Ακόμα κι αν δεν έχετε καρκίνο, σκεφτείτε την προληπτική συντήρηση στο σώμα σας. RSO σε μικρές ποσότητες που χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση. Επιτρέψτε το σώμα σας να καταπολεμήσει όλα τα είδη των δυσάρεστων ιών και σφάλματα. Δεν έχω δει "γιατρό πρωτοβάθμιας φροντίδας" μου σε 15 χρόνια, λόγω της κάνναβης και όλες τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Δεν έχει σημασία τι πάει στραβά με μένα, Το RSO είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που έχω φτάσει για. Με την ευκαιρία, έχω σπάσει την πλάτη μου 3 φορές. Αν σπονδύλους και τους δίσκους αντικαταστάθηκε από L-4 κάτω S-2. Έπρεπε η σπονδυλική μου στήλη να έχει επανατοποθετηθεί στην πυελική περιοχή μου ... έπρεπε να έχει η AC να μου αφαιρεθεί. Ασχολήθηκε με τον καρκίνο του ήπατος και ηπατίτιδα C. εγώ στον εαυτό μου 100% με την κάνναβη. RSO είναι απλά ένα εργαλείο στο οπλοστάσιο μου. "Rick.
"Το έλαιο δεν βοηθά τη μόνο τη νόσο του Crohn. Σταματά τη φλεγμονή στα έντερα σας. Είχα ένα όγκο και 1/3 του ήπατος και της χοληδόχου κύστης μου αφαιρέθηκε πριν γνωρίσω για τα έλαια. Τώρα, το έλαιο έχει επουλώσει όλα τα δυσάρεστα αποτελέσματα μετά από χημειοθεραπεία για ηπατίτιδα C μου και τις χειρουργικές επεμβάσεις. Έχω χάσει 18 libr και αισθάνομαι υπέροχα. "Michelle
Η διάγνωσή μου από τα Δυτικά docs που άφησα έχει ως εξής ... ηπατίτιδα C, Fibromayalgia, Raynauds, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, CFS, κατάθλιψη, έντονο άγχος, MS ??? Είμαι συνταγή χωρίς ναρκωτικά, χωρίς κρίσεις και διαχείριση του πόνου μου ... Δοκιμάστε ότι με χάπια! Stay Strong - Καταπολεμήστε το "Roy.
Το έλαιο δεν είναι ένα ασφαλές και αποτελεσματικό φάρμακο για μόνο τον καρκίνο. Ο Rick Simpson γράφει οτι το πρωτόκολλο λειτουργεί σε όλα τα είδη των ασθενειών που είναι γνωστά στον άνθρωπο. Το έλαιο θα βοηθήσει πάντα τον ασθενή, αν παράγονται και χρησιμοποιούνται σωστά, και μπορεί πάντα να χρησιμοποιηθεί ως το κύριο ή δευτερεύοντα φάρμακο για τη θεραπεία της σχεδόν τίποτα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό ότι μια ουσία, όπως ότι υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται από την επικρατούσα ιατρική. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα αλλάξει σύντομα. Με τη βοήθειά σας, αυτό θα το κάνει. JB
"Στο νέο βιβλίο του Rick Simpson και Jindrich Bayer περιγράφονται αναλυτικά πώς να κάνουν χρήση κάνναβης εκχύλισμα φάρμακου για να θεραπεύσει τον καρκίνο, να υπεισέλθουμε σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το επίσημο πρωτόκολλο Rick Simpson."
https://www.facebook.com/pages/Mediccanna/156451107877320
http://phoenixtears.ca/
http://www.mediccanna.com/




Mediccanna_tincture_10ml_set2

CBD βάμμα κάνναβης 200mg / 10ml (έλαιο ψυχρής έκθλιψης)

€ 44.00
 
Κατηγορία: φυτά.

Περιγραφή Προϊόντος

Rick Simpson, κάνναβη, CBD, Ολλανδία υψηλής ποιότητας βάμμα
10ml / 200mg CBD βάμμα έρχεται σε ένα μπουκάλι 10 ml. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και ως πρόσθετο συμπλήρωμα διατροφής για την ανακούφιση άβολα και ανεπιθύμητες επιδράσεις από ιατρικά θέματα. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την ορμονική ισορροπία, η ανεπάρκεια ενέργειας του σώματος, την πέψη και για να απεξάρτηση το σώμα σας.
Το βάμμα CBD είναι ένα νέο είδος πυκνό συμπλήρωμα διατροφής που είναι φυσικά, ασφαλή και νόμιμη χρήση, χωρίς ψυχοδραστικές επιδράσεις.Παρασκευάζεται σε ένα ελεγχόμενο και υγιεινό περιβάλλον χωρίς επιβλαβείς, επικίνδυνες χημικές ουσίες. Το βάμμα CBD είναι αραιωμένο σε λάδι σπόρους κάνναβης και είναι λιγότερο ισχυρή από ό, τι τα CBD αφροδιαλυμάτων / έλαια.

Τα βάμματα CBD είναι διαθέσιμα σε πτώση ή ψεκασμού φιάλες με τις ακόλουθες συγκεντρώσεις:
100 mg του CBD ανά 10 ml ενός ψυχρής έκθλιψης έλαιο
200 mg του CBD ανά 10 ml ενός ψυχρής έκθλιψης λάδι
(Ρίξτε μια ματιά στο BLOG & ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ)
Δυστυχώς, αυτό το προϊόν δεν μπορεί να αποστέλλονται εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συχνές Ερωτήσεις

Q: Πώς είναι το βάμμα εξάγεται A: Μια προηγμένη διαδικασία απόσταξης χρησιμοποιείται για να διατηρήσει την αποτελεσματικότητα του βάμμα που εξάγεται από το κοτσάνι και σπόρους ειδικές ποικιλίες του φυτού βιομηχανική κάνναβη.
Q: Πόσο καιρό κάνει ένα 10 ml botlle διαρκέσει A: Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το σκοπό της χρήσης. Χρησιμοποιώντας μόνο μια-δυο σταγόνες την ημέρα θα αφήσει το μπουκάλι διαρκούν μήνες (ένα μπουκάλι 10ml θα διαρκέσει για 3 μήνες με  5 σταγόνες ανά ημέρα θα? 2 μήνες wiht 10 σταγόνες την ημέρα? 1 μήνα με 15 σταγόνες την ημέρα) Χρησιμοποιώντας το. μπουκάλι (σε περιπτώσεις, για παράδειγμα αθλητικές κακώσεις), όπου ένας ψεκάζει το βάμμα πολύ, ένα μπουκάλι 10 ml μπορεί να διαρκέσει για αρκετές εβδομάδες σπρέι (ένα μπουκάλι 10 ml θα διαρκέσει για arounf 25-40 ημέρες, ενώ ο ψεκασμός 3-5 φορές την ημέρα ).

Q: Μήπως βάμμα σας περιέχει πρόσθετα ή φυτοφάρμακα A: Τα προϊόντα μας δεν περιέχουν ούτε μία.
Ερ: Τι θα χρωματίσει κάνει για σας A: Σας ενθαρρύνουμε να κάνετε τη δική σας έρευνα, υπό τη φροντίδα ενός γιατρού, για να αποφασίσει αν συμπλήρωση με RSHO είναι σωστό για εσάς.

Αρκετά ερευνητικά άρθρα σχετικά με τις επιπτώσεις της Cannabidiol (CBD):

Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας ή για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν και τη χρήση του θα μπορούσε πάντα να μας στείλετε email στο info@mediccanna.com
Mediccanna_tincture_10ml_drip Mediccanna_tincture_10ml_spray2
Mediccanna_tincture_10ml_set Mediccanna_tincture_10ml_spray


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου