Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Δύο γράμματα με φόντο αποξενωμένα παιδιά

Κορίτσι προς μπαμπά
Καλέ μου μπαμπά,
Επί δέκα χρόνια, η μαμά, εμπόδιζε την επικοινωνία μας και στενοχωριόμουνα πολύ. Σε έβλεπα που έλιωνες για μένα, που ερxόσουν έξω από το σπίτι να ζητήσεις τη νόμιμη 'επικοινωνία' αλλά εγώ ήμουν δεμένη στο άρμα της μαμάς. Αισθανόμουν σαν σε φυλακή. Εκανα ότι θα ήταν επιθυμητά από τη μαμά. Δεν είχα τη δύναμη να αντιδράσω. Εξάλλου, παρακολουθιώμουν από ψυχίατρο: Η μαμά ήθελε να μάθει γιατί σ'αγαπούσα περισσότερο από αυτήν. Δεν καταλάβαινε, λόγω του διανοητικού της επιπέδου οτι εκείνη είναι που χρειάζεται ψυχίατρο και όχι εγώ. Επί δέκα χρόνια, βασανίστηκα. Τώρα όμως, αφού έφυγα από την επίβλεψή της, πήγα στο εξωτερικό για σπουδές, επί πέντε χρόνια, κατάλαβα πολλά. Κατάλαβα ποιός ήσουν και ποιά η μαμά. Τώρα την αποκαλώ 'τρελή' γιατί έμαθα τι τι είναι το σύνδρομο αποξένωσης που μου προκάλεσε. Η πλύση εγκεφάλου που μου έκανε, η παρεμπόδιση επικοινωνίας και η συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον σου ήταν μεγάλη και το τραύμα μου μεγάλο. Ομως σαν κορίτσι και επειδή απομακρύνθηκα στο εξωτερικό και επειδή σπούδασα ψυχολογία, κατάλαβα όλα όσα είχαν συμβεί και το πόσο σε στερήθηκα, πόσο μου έλειψες. Σ'αγαπώ
Μπαμπάς προς αγόρι
Αγόρι μου καλό,
Δεν ξέρω εάν διαβάζεις όσα γράφω αλλά τα ξανα-γράφω για σένα.
Είναι μεγάλη μου επιθυμία να σε βοηθήσω.
Μπορείς να σπουδάσεις στο εξωτερικό. Εχεις τα προσόντα. Κάνε όπως έκαναν τόσοι άλλοι, με τη βοήθεια των μπαμπάδων τους, όπως και εγώ.
Θέλω το καλό σου. Να πετύχεις, να γίνεις μεγάλος και σπουδαίος. 
Ο μπαμπάς θα είναι πάντα δίπλα σου και θα σ'αγαπάει. Το ήθελαν και η γιαγιά και ο παππούς που δυστυχώς δεν γνώρισες.
Ούτε γνωρίζω για τη ζωή σου που ήθελα να τη διαμορφώσω όπως πρέπει, ισορροπημένα, από μικρό ώστε να μην έχεις κανένα ψυχολογικό πρόβλημα στην εφηβεία και στην ενήλικη ζωή σου. ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ. 
Ομως έχω αντιμέτωπο όλο το σύστημα που θέλει παιδιά δίχως πρότυπα. Ακόμα περισσότερο που έχω αντίδικους οργανωμένους οι οποίοι χρεώνονται για την άσχημη πορεία της χώρας μας και εκμεταλλεύονται παρανοϊκούς ανθρώπους (μανάδες) για να κάνουν τη δουλειά τους.
Δεν θέλω να χαθεί αυτή η χρονιά. Κάνε μια δοκιμή.
Να έχεις αισιοδοξία. Ολα θα πάνε καλά. Φιλιά. Ο μπαμπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου